Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Aksman Joanna
(3)
Pułka Jolanta
(2)
Dziuba-Burczyk Alicja (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Dzieci
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Patologia społeczna
(1)
Postmodernizm
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Seksualność
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Grupa uczy dziecko pojęcia normy oraz posłuszeństwa wobec norm jawnych, a później także i ukrytych. Umożliwia również trening rozpoznawania oraz realizacji zachowań spełniających daną normę w różnych sytuacjach i kontekstach12. Dochodzenie do takich umiejętności wymaga intensywnej i różnorodnej aktywności dziecka. Jest ona realizowana w kontekście społecznym, postrzeganym zarówno jako bliska relacja z drugą osobą, jak i współdziałanie z większą grupą osób. Media masowe i grupy rówieśnicze stały się we współczesnym świecie środowiskami stanowiącymi najbliższy dla jednostki kontekst społeczny i oddziaływującymi na kształtowanie ich postaw i podejmowaną aktywność w sposób najsilniejszy, zastępując wprost środowiska wychowawcze, którymi w społeczeństwie tradycyjnym były rodzina i szkoła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
CD
W koszyku
Celem i centrum uwagi prezentowanej publikacji jest więc ukazanie różnych sposobów myślenia o manipulacji i na ich tle wskazanie na jej pedagogiczne aspekty. Na skutek tak pojętego celu zgromadzone opracowania zostaną zaprezentowane w dwóch częściach: części pierwszej interdyscyplinarnej oraz części drugiej pedagogicznej. Część interdyscyplinarna, stanowiąca niniejszą publikację, składa się z czterech rozdziałów, w kolejności poświęconych: 1.Zjawisku, przejawom oraz rozumieniu pojęcia manipulacji i pojęć z nią związanych, 2.Psychologicznym i społecznym kontekstom manipulacji, 3.Językowi jako narzędziu manipulacji, 4.Medialnym aspektom manipulacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Problemy zawarte w opracowaniu dotyczą zagadnień z zakresu zarządzania finansami, zwłaszcza na podstawie informacji z systemu rachunkowości finansowej i podatkowej, z wykorzystaniem metod i koncepcji rachunkowości zarządczej. Podstawowym celem rachunkowości jest dostarczanie informacji finansowych użytecznych dla podejmowania decyzji ekonomicznych, zarówno przez zewnętrznych, jak i wewnętrznych użytkowników. Menedżerowie, inwestorzy, kredytodawcy, kontrahenci zainteresowani sytuacją finansową przedsiębiorstwa, odczuwają potrzebę poznania terminologii i koncepcji rachunkowości, która stanowi swoisty język komunikacji w różnych przejawach działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Książka
W koszyku
Prezentowana Czytelnikowi książka Konteksty wychowania i edukacji a kształcenie nauczycieli w rzeczywistości ponowoczesnej, redagowana przez Joannę Aksman i Jolantę Pułkę, stanowi próbę refleksji nad kondycją edukacji i nauczyciela w kontekście wyzwań, jakie niesie za sobą fenomen po-nowoczesności. Książka wpisuje się w niezmiernie ważny dyskurs dotyczący współczesnych wyzwań i zagrożeń wynikających z cech ponowoczesności dla systemu edukacji i jego podmiotów. Przedstawianymi treściami ogarnia podstawowe kwestie związane z fenomenem ponowoczesności, znajdującym swe odzwierciedlenie w wychowaniu i edukacji, odnosi się do globalnych trendów, egzemplifikowanych przez lokalne problemy edukacyjne, by znaleźć swe uszczegółowienie w aspektach kształcenia nauczycieli w czasach ponowoczesnych. Analizując wyzwania i zagrożenia wynikające z cech ponowoczesności dla procesów edukacyjnych, zwykle konstatujemy, iż stanowią one egzemplifika-cję chaosu wynikającego z przypadkowych i chwilowych interakcji, w które wchodzi człowiek w toku swojego życia, ale jak twierdzi Zygmunt Bauman - w dyskursie o ponowoczesności ostatecznie nie tyle idzie o naturę świata i w efekcie o jej zmianę, gdyż „to nie świat stał się pluralistyczny, tylko my otworzyliśmy oczy na nieuchronność jego odwiecznego pluralizmu"2, ile o uwzględnienie natury świata w działaniach, także edukacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Szanowni Czytelnicy! Od 13 maja do 1 czerwca 2024 roku biblioteka jest nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów. Przepraszamy!
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej